WBS DECO ONLINE SHOP

WBS DECO ONLINE SHOP
. our homemade and handmade...products

SORRY WE'RE TEMPORARY CLOSED

SORRY  WE'RE TEMPORARY CLOSED
MOHON MAAF ...UNTUK SEMENTARA WAKTU INI KAMI HANYA MAMPU UNTUK MENGAMBIL TEMPAHAN RAKAN TERDEKAT...DAN TIADA PENGHANTARAN POS.

Sunday, November 7, 2010

TERHARU....

membuat saya terharu lagi adalah keiklasan pelanggan saya dan juga rakan blogger kita ...biarlah saya sahaja yang tahu siapa....menerima kesilapan yang saya lakukan dengan hati yang terbuka dan penuh keikhlasan...

seperti yang saya tulis di wall FB minggu ini adalah 2 minggu yang paling sibuk buat kami...cek abang yang baru balik dari miri 2 minggu lepas tanpa rehat dan jemu manyiapkan tempahan pelanggan dan dalam minggu ini juga kami mengepos barang dan pelanggan datang ambil barang di rumah...

bukan salah cek abang mungkin saya yg tersalah tulis di buku order pelanggan tempah rp-02 saya tulis rp-01 dan cek abang pun buat le rak rp_01 dan sudah pun di pos...pelanggan terperasan saya tersalah pos rak d=setelah terbaca n3 di WBS DECO ONLINE SHOP...bertanyakan kepada saya semula....ya allah baru saya perasan...kesalahan saya ....saya buntu rak kalau di pos ke sini semula alamatnya risiko hendak selamat payah le sikit sebab pergi balik....

saya ambil keputussan pulangkan duit pelanggan sahaja tampa mengambil rak semula...tetapi jawapan dari adik...(pelanggan) saya tak apa kak saya tak kisah memang saya berkenan yg rp-02..tetapi rak rp-01 pun cantik juga..duit baki rak rm 5.00 beri sahaja pada aleya....kak manusia mana tidak melakukan kesilapan....

menitis air mata saya tanpa dapat di tahan-tahan...saya rasa terharu sangat dengan keiklasan hatinya sudi memaafan kesilpan saya...kerana kecuaian saya beliau yang terpaksa menanggung akibatnya...

sepanjang saya berniaga online ni ramai di kalangan rakan2 blogger yang menjadi pelanggan saya...malah ramai yang kalau ada lebih 5,10 ringgit baki transaksi tidak memintanya semula...beri pada aleya atau aiman....sangat terharu atas keiklasan dan bermurah hatinya mereka....
terima kasih semua rakan blogger..samada yg menjadi pelanggan saya atau tidak dan terima kasih pelanggan saya sama ada mereka blogger atau tidak.....TANPA KALIAN SEMUA SIAPALAH SAYA INI....

[Reply to comment] 0 comments:

Post a Comment

PEMBERITAHUAN


ASSALAMUALAIKUM....

kepada semua pelanggan yang dihormati dan di kasihi....sekali lagi kami memohon maaf kerana MULAI 1HB .MARCH.. 2011..KAMI HANYA BERKESEMPATAN MENJUAL PRODUK HASIL TANGAN KAMI DENGAN MENJUAL "READY STOK SAHAJA"..TIDAK LAGI DAPAT MEMENUHI TEMPAHAN MENGIKUT PERMINTAAN PELANGGAN .

kedai WBS DECO mulai sekarang tidak lagi mengambil tempahan mengikut permintaan para pelanggan,kami cuma sempat menjual ready stok sahaja...harap maaf..


DENGAN ITU BESAR HARAPAN SAYA AGAR PARA PELANGGAN YANG DI KASIHI DAPAT MENGIKUTI PERKEMBANGAN TERKINI MENGENAI PRODUK READY STOK KAMI DARI MASA KE SEMASA DI SINI..


Mohon maaf di atas sebarang kesulitan...sekian terima kasih..

BERMINAT DENGAN APA YANG DI JUAL DI SINI SILA ISI BORANG/FORM DI BAWAH

post terkini

There was an error in this gadget

TERIMA KASIH SUDI BERKUNJUNG

SPEEDCOUNTER.NET - free counter!
Contact Form

Name*
Email*
Website
Subject*
Message*
Powered byEMF HTML Forms